۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

چند نوع کارت ویزیت داریم؟

 

کارت ویزیت کارتی است از جنس‌ گلاسه، کتان یا PVC که سلایق، گرایشات، نظرات و دیدگاه‌های کاری یک شخص یا یک سازمان را نشان می‌دهد.

کارت ویزیت معمولا حاوی اطلاعاتی از جمله نام شخص، سمت، نام شرکت و اطلاعات تماس می‌باشد.

با داشتن یک کارت ویزیت می‌توان اطلاعات تماس خود را مانند شماره تلفن، فکس، ایمیل، آدرس وبسایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی و ... را به دیگران (مردم عادی و مشتریان خاص خود) ارائه داد و ماندگاری کسب و کار خود را در ذهن مخاطبان بیشتر کرد; همچنین با شرکت‌های مختلف ارتباط برقرار نموده و محصولات و خدمات خود را به صورت غیر مستقیم تبلیغ کنیم.

چاپ کارت ویزیت غالبا روی گلاسه، کتان آلمان، کتان اندونزی، کاغذ سوزنی، کاغذ صدفی وکاغذ کارتی صورت می‌گیرد.

در خانه طراحان سام طرح هایی از چاپ کارت ویزیت خاص به صورت خلاقانه مانند چاپ کارت ویزیت شیشه‌ای، چاپ کارت ویزیت شفاف، چاپ کارت ویزیت پلکسی، چاپ کارت ویزیت مربعی و ... با استفاده از مواد مختلف مانند پلکسی، چوب، پلاستیک، فلز، پارچه با چاپ و برش کارت ویزیت توسط دستگاه‌های برش لیزری صورت می‌گیرد.

اگر یک لایه محافظ به نام لمینت یا سلفون بر روی کارت ویزیت کشیده شود، کیفیت، زیبایی، جلا و ظرافت اثر چاپی بالا رفته و کارت ویزیت در برابر خط و خش، نور، گرما و رطوبت مقاوم می‌شود و بدین ترتیب عمر کارت ویزیت افزایش می‌یابد همچنین استفاده از لمینت موجب شق و رق شدن کارت ویزیت می‌گردد.

کارت ویزیت با لایه سلفونی در مقایسه با کارت ویزیت لمینتی نرم تر بوده و به راحتی تا می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریناز

انتخاب عکس مناسب برای چاپ بوم

چاپ عکس دلخواه شما روی بوم

درست است که مردم عکس های منحصر به فرد را دوست دارند اما وجود عکس های دیجیتالی و چاپ دیجیتال این امکان را فراهم کرده است که یک عکس را چند بار روی کنواس چاپ کرده و آن ها را به هدیه های جذابی تبدیل کنید. چاپ عکس روی بوم و هدیه آن به بزرگترهای خانواده آن ها را خیلی خوشحال می کند. خصوصا اگر این عکس ها خاطره انگیز باشد و روی بوم با کیفیت چاپ شده باشد.

ویژگی مهمی که این چاپ دارد این است که برای نقاش ها و عکاس های حرفه ای خیلی سودمند است. با کمک گرفتن از چاپ دیجیتال عکس، می توانید کارهای خود را روی بوم چاپ کرده و به فروش برسانید.

چاپ روی بوم هم برای افراد معمولی و هم هنرمند ها خیلی مزیت دارد به همین دلیل انتخاب پر طرفداری می باشد. قابلیت هدیه دادن آن باعث شده است درخواست برای چاپ روی بوم با سبک چاپ دیجیتال به مناسبت های مختلف به شدت افزایش یابد.

می توانید طرح مورد نظر چاپی خودتان را از سایت های معروف فروش عکس مانند شاتر استوک (shutterstock) تهیه کرده و برای چاپ آن به یکی از مراکز چاپ مراجعه کنید. اینکار در شرکت چاپ خانه طراحان سام به راحتی انجام می پذیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریناز

برای طراحی لایت باکس باید چه نکاتی را رعایت کرد؟

تابلوهای لایت باکس یا بک لایت سازه هایی هستند که مدیای چاپ را در قالب یک باکس آلومینیوم، پلکسی گلاس، کامپوزیت، چوب و یا .... در معرض نمایش قرار می دهند. لایت باکس های تبلیغاتی بدون روشنایی و یا با روشنایی قابل استفاده و همچنین قابل ساخت در خانه طراحان سام می باشند توصیه ما به شما این است که برای چاپ تابلو تبلیغاتی با کیفیت حتما نکات و رویه‌های طراحی زیر را مطالعه کرده و آن‌ها را در طراحی لایت باکس خود بکار بگیرید.

ابعاد سازه

اولین مرحله در طراحی لایت باکس ، انتخاب سازه یا قالب آن می باشد. قالب خود را در یکی از اندازه‌های زیر طراحی کنید، همچنین برای انجام این کار می‌توانید قالب‌های آماده شده را تهیه کرده و از آنها استفاده کنید. 

1: اندازه سازه لایت باکس رومیزی(40*30) سانتی‌متر، اندازه فایل چاپی(31*21) فایل خود را در اندازه 31×21 طراحی کنید.
2: اندازه سازه لایت باکس ایکس(60*45) سانتی متر، اندازه فایل چاپی(51*36) فایل خود را در اندازه 51×36 طراحی کنید.
3: اندازه سازه لایت باکس ایکس(90*60) سانتی متر، اندازه فایل چاپی(81*51) فایل خود را در اندازه 81×51 طراحی کنید.
4: اندازه سازه لایت باکس ایکس(120*80) سانتی‌متر، اندازه فایل چاپی(111*71) فایل خود را در اندازه 111×71 طراحی کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پریناز