تابلو فلکسی چه می‌باشد ؟

یکی دیگر از مدل‌های تابلو تبلیغاتی , تابلو فلکسی است . تابلو فلکسی با اعتنا به مقرون به صرفه بودن و ایستادگی بالایی که داراست دوچندان مورد به کارگیری عامه مردم است , ولی خیلی از این اشخاص اطلاعاتی در مورد تابلو فلکس ندارند . در ادامه‌ توضیحاتی درخصوص این نوع تابلو مطرح شده شده‌است .

http://www.samdhprint.com/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D9%81%D9%84%DA%A9%D8%B3.html

مراد از تابلو نمابر چیست؟

flexi

 

تابلو فلکس رخ از حدود سال ۱۳۷۵ وارد بازار ایــران شد و در آن زمان تابلو فلکس نسبت به بقیه تابلوهای تبلیغاتی نیز جلوه و نیز نورپردازی بهتری داشت و این قضیه سبب شد فراوان مورد به کار گیری عوام مردم قرار گیرد .

 

فلکسی رخ , متریالی است که برای تابلوهای سردر کسب و شغل های متعدد استعمال میگردد . تابلو فلکس دارنده دو جور چینی و کره‌ای است که تفاوت این دو نوع در کیفیت چاپ و ایستادگی فلکس است . تابلو فلکس کره‌ای چه از دید کیفیت چاپ و چه از دید پایداری فلکس خوب تر است .

 

اصولا تابلو فلکس یکی‌از مقرون به صرفه‌ترین تابلوهای تبلیغاتی است و یک کدام از مهم‌ترین خصوصیات این تابلو تبلیغاتی این است که راه تابلو فلکس قابل ردوبدل است و به راحتی می‌توان پس از مدتی راه و روش تابلو فلکس را تغییر و تحول بخشید . در غایت این تابلو تبلیغاتی نیز مثل بقیه تابلوهای تبلیغاتی هر سال نیاز به خدمت لامپ‌ها و . . . داراست .

 

معنا انگلیسی واژه و کلمه فلکس انعطاف پذیری است که نام این تابلو نیز بر همین پایه گزینش شده‌است چون تابلو فلکسی مضاعف نرم بوده و به هر صورت و مدلی که مورد علاقه مشتریان باشد می‌توان آن را تغییر‌و تحول شرایط اعطا کرد .

 

تفاوت چاپ تابلو فلکس و بنر

 

تابلو فلکس شباهت اکثری با بنر تبلیغاتی داراست و خیلی از دوستان عزیز گمان می کنند که هر دو یکسان می‌باشند البته تابلوفلکس با بنر تبلیغاتی تفاوت داراست ; در بنر تبلیغاتی هیچگونه نوری به کارگیری نمی شود و محصول بنر به گونه‌ای است که نوروفروغ را از خویش عبور نمی‌دهد البته در تابلو فلکسی محصول فلکس به گونه‌ای است که نوروفروغ بتواند از آن عبور نماید .

 

مدام تابلو فلکسی تیره‌تر از بنر چاپ میشود و علت آن نیز وجود چراغ مهتابی درون تابلو است . در شرایطی که فلکسی نظیر بنر چاپ شود در زمان شب که مهتابی درون تابلو روشن می‌گردد فعالیت چاپ شده تا حد متعددی بی درحال حاضر و بی رنگ و رو خواهد شد .

 

گونه های تابلو فلکس و بها آن

 

روکش‌هایی که روی تابلو فلکس قرار می گیرد به دو روش نصب می گردد :

 

اسپری کلیپسی

پرچی

 

همینطور تابلو فلکس دو جور دارااست :

 

الف ) تابلو فلکسی رخ : این جور از تابلوسازی به شیوه فلکس از دوتا کادر ساخته شده شده‌است که در قاب زیرین مهتابی که ادله نوروروشنایی است بر روی ورق گالوانیزه تعبیه می‌گردد و در کادر رو پارچه قرار می گیرد .

 

ب ) تابلوی تک قاب : این تابلو از یک کادر درست شده که روی پارچه قرار می گیرد و از پرژکتور برای نوردهی آن به کار گیری می شود که از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه‌تر است .

 

با اعتنا به مورد ها نقل شده نمی توان هزینه‌ی ثابتی راجع‌به بها تابلو فلکس گفت در واقع ارزش تابلو فلکس بسته به مدلی است که مشتریان برای کسب و عمل از آن به کار گیری مینمایند .

 

فرایند ساخت تابلو فلکس

 

ساخت تابلو فلکس در 4 تراز انجام میگردد که‌این پروسه عبارتند از :

 

پباده سازی تابلو که بوسیله طراحان گرافیکی و بیشتر بوسیله اپلیکیشن فتوشاپ انجام می‌گردد

چاپ طرح بر روی متریال فلکس که بوسیله دستگاه‌های چاپ out door انجام می‌گردد

ساخت کادر پروفیلی که فلکس بر روی آن نصب میشود

سطح نصب مهتابی بروی ورق‌های گالوانیزه که اصطلاحا سینی مهتابی گفته میگردد و بصورت کشوئی در فریم پروفیلی قرار میگیرد

تابلو فلکسی رخ

تابلو فلکس رخ از حدود سال ۱۳۷۵ وارد بازار ایــران شد و در آن زمان تابلو فلکسی نسبت به بقیه تابلو تبلیغاتی نیز جلوه و نیز نورپردازی بهتری داشت و این مسئله سبب شده بود مضاعف مورد به کار گیری عوام مردم قرارگیرد . فلکسی رخ ” متریالی است که برای تابلوهای سردر کسب و فعالیت های متعدد به کار گیری میشود . تابلو فلکس دو گونه هست چینی و کره ای تفاوت این دو گونه در کیفیت چاپ و ایستادگی فلکس است تابلو فلکسی کره ای چه از حیث کیفیت چاپ و چه از نظر ایستادگی فلکس خوبتر هست اساسا تابلو فلکسی یکی‌از مقرون به صرفه ترین تابلو تبلیغاتی است و یکی مهمترین خصوصیات این تابلو فلکسی تبلیغاتی این هست که شیوه تابلو فلکس قابل بده بستان است و به راحتی میتوان پس از مدتی راه و روش تابلو فلکسی را تغییر و تحول بخشید ولی در غایت این تابلو تبلیغاتی نیز همانند بقیه تابلو های تبلیغاتی هر سال نیاز به خدمت چراغ ها و… دارااست .

تابلو فلکسی برعلیه فروغ و روشنایی و گرما دوچندان با تداوم می باشد و بر این پایه در موقعیت جویبار و محیطی و اب و هوایی متعدد فراوان مورد استعمال قرار میگیرد .

 

مفهوم انگلیسی واژه و کلمه فلکس انعطاف پذیر می‌باشد که نام این تابلو نیز برهمین پایه تعیین شده‌است چون تابلو فلکسی مضاعف نرم پذیر می باشد و به هر صورت و مدلی مد ی که مورد‌علاقه مشتریان می باشد میتوان تغییر و تحول موقعیت دهد .

 

با مرغوب ترین و کیفیت بالا ترین متریال , تابلو فلکسی با جذب جوهر بالا , و استحکام بالا و مرحله صاف قشنگ را برای ساخت بیلبورد و تابلو فلکسی تبلیغاتی به شما دوستان ارائه میدهیم .

 

می بایست در حیث داشته باشید که به جهت به کار گیری از مهتابی در تابلو های فلکسی و مصرف برق , درصورتی که مساحت تابلوی شما یعنی ( ارتفاع تابلو ضربدر پهنا تابلو ) از 5 متر مربع بیشتر باشد خوب تر است به جای مهتابی از پرژکتور به کارگیری گردد که برای اینکار ساختار تابلو شما نیز از تابلو فلکسی با خارج آمدگی 11 سانتی متر به یک چهار چوب آهنی و فریم به دور و چاپ فلکس روش عوض میشود .

کیفیت خروجی چاپ فلکس همانند پرینت گرفتن رنگی با دستگاه دستگاه چاپ خانگی مباشد و هرچه با سرعت تحت خیس و کیفیت فراتر از دستگاه بیرون شود , مرکب خوب تر به خورد فلکس رفته و کیفیت و ماندگاری فراتر در دوران زمان بیش تر را دارا میباشد .

 

این چاپ با دستگاه جت آی که مشهور ترین دستگاه شناخته شده می‌باشد با رزولوشن بالا و 2 سال ضمانت ماندگاری رنگ برعلیه اشعه خورشید انجام می شود .

مهتابی و پرژکتور

 

جهت نوروروشنایی تابلو های فلکسی با مساحت پایینتر از 5 متر مربع از مهتابی پارس شهاب صادراتی با توان مصرفی 40 وات استعمال می شود , ولی توصیه این موسسه به مشتریان با شخصیت جهت پیشنهاد تابلو های با مساحت فراتر از 5 متر مربع , به کارگیری از پرژکتور های SMD با توان مصرفی فراوان ذیل , هزینه خدمت و حفظ ذیل خیس و قیمت ارزان خیس در مقایسه با مهتابی در مساحت های بالا است .

کلاف تشکیل دهنده تابلو

 

از دسته قوطی 25 * 25 سانتی متری است که استحکام کافی و پایداری واجب جهت تحمل وزن تابلو را دارا هست .

سینی و ورق بدور تابلو

 

از محصول گالوانیزه و به ضخامت 0/6 سانتی متر میباشد , همینطور در ساخت تابلو فلکسی صورت می شود به در خواست مشتری از ورق های استیل هم بهره مند شد که به دلیل ارزش فراتر نسبت به ورق گالوانیزه صرفا به پیشنهاد مستری این فعالیت صورت می پذیرد .