اگر شما نیز از جمله کسانی می باشید که در‌پی راهی جهت تبلیغات محصول ها و مارک خویش به صورت اثر گذار و با به کارگیری از فقط یک روش تبلیغاتی می گردند , ما درین مقاله قصد داریم شایسته ترین رویه تبلیغاتی که می‌تواند به تنهایی نقش چند ابزار تبلیغاتی را ایفا نماید و همینطور شایسته ترین فیض را برایتان در بر داشته باشد را به تفصیل توضیح دهیم .

 

این شیوه تبلیغاتی , استعمال از قیمت لایت باکس ها است . اکنون ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که لایت باکس چه است , چه سعی و چه مزیت هایی داراست . لایت باکس ها تابلوهایی نورانی با محصول های گوناگون آلومینیومی , کریستالی و … می باشند که در آن‌ها از فروغ های LED و یا این که SMD جهت پخش یکنواخت نوروفروغ به تصویر به کار گیری می شود . لایت باکس ها دارنده اشکال متمایز می باشند و در وضعیت های گوناگونی مورد استعمال قرار می‌گیرند .

 

 

خصوصیت های لایت باکس

لایت باکس ها محصولاتی فوق العاده می باشند که تحت عنوان روشی نوین در کارها تبلیغاتی محسوب می‌شوند . این تابلوهای نورانی دارنده خصوصیت های اختصاصی به شخصی می باشند که در ذیر بیان شده شده‌است :

قیمت لایت باکس

 

متناسب با میزان دارایی خویش روشی را برای آشکار کردن تولیدات و شناساندن برندتان به مردمان برگزینید . روشی تبلیغاتی از متاع تابلو لایت باکس ها , که میتوانند به تنهایی جای کلیه روش های تبلیغاتی دیگر را بگیرند . بها این تولیدها نسبت به عملکرد و مزایایشان مضاعف مطلوب و مقرون به صرفه است . بر پایه ی مورد ها متمایز این بها انتخاب می شود , مواقعی نظیر جور تابلو که داخلی و یا این که مطلوب فضای فرنگی باشد , متاع قاب تابلو , سایز و میزان آن , فروغ مستعمل و همینطور کمپانی آفریننده , همه در انتخاب بها لایت باکس ها دخیل می‌باشند .

نصب لایت باکس

 

از خصوصیت های مثبتی که‌این تابلوهای نورانی دارا‌ هستند , نصب مضاعف معمولی آن‌ها است . شما به راحتی در هر مکانی که مایل باشید میتوانید این تابلو ها را نصب کرده و به راحتی مورد به کار گیری قرار دهید . همینطور لازم به ذکر است که‌این تابلوهای نورانی را به صورت های متمایز می توان نصب کرد , مثلا به صورت استند , سقفی , دیواری , آویز و … قابلیت و امکان نصب شدن دارا هستند .

ردوبدل تصویر

 

ممکن است پیش خویش تصور کنید اگرکه در صدر از چهره ای باطن لایت باکستان استعمال کردید تا پایان می بایست به عبارتی بماند . اگر که اینطور نیست شما به راحتی میتوانید چهره‌ای که داخل تابلو قرار داده اید را بده بستان فرمائید . این عمل به هیچگونه تخصصی احتیاج ندارد و ولی در گونه های متفاوت لایت باکس ها فرایند ای متعدد داراست . در نوعی از لایت باکس ها به اسم اسکرول لایت باکس, از بیش تر از یک تصویر به کار گیری می شود , همان برای مثال پنج تصویر گزینش شده و روی آن بارگذاری می شود و در غایت بر طبق زمان دهی خود کار و یا این که دستی متوالی این تصاویر را به نمایش می‌گذارد .

سفارشی سازی

 

شما می‌توانید لایت باکس موردنظرتان را همانگونه که می‌خواهید توصیه دهید . از سایر مزیت های فوق العاده این تابلو ها قابلیت و امکان سفارشی سازی آن‌ها است .

بازاریابی , برندینگ و تبلیغات کلمه هایی می باشند که هر هر کس در فعالیت تجارت و اموری از این قبیل باشد آن‌ها‌را به صورت انقطاع شنیده است . اگر‌که به‌دنبال کسب تجارتی پیروز می‌باشید و میخواهید بازاریابی و برندینگ شرکت تان را به نحو احسن و با شایسته ترین برخورد انجام دهید , به استعمال از تابلو لایت باکس تصور کنید .

 

منابع مرتبط: لایت باکس جعبه چیست؟