گونه های لایت باکس

 

همان گونه که گفتیم در ساخت لایت باکس گونه های متفاوتی دارا هستند , از جمله اسکرول لایت باکس , لایت باکس پارچه ای , اسنپ فریم , فریم لس و کریستالی .

 

اشکال لایت باکس از دید فرآورده بدنه :

 

آلومینیوم

چوب

پلاستیک

 

گونه های لایت باکس از دید طریقه سعی :

ساخت لایت باکس

استند

دیواری

چرخشی

سقفی

صنعتی

آویز

و

مزایای لایت باکس

 

مضاعف مقرون به صرفه میباشند

دارنده جذابیت ظاهری میباشند

به راحتی و سادگی می توان تصویر درون لایت باکس را بده بستان کرد

دارنده استمرار و ارتفاع قدمت بالایی می‌باشند

کمترین وضعیت مصرف انرژی و برق را دارا هستند

کیفیت بالا با کیفیت و فریمل قبولی ایجاد می‌شوند

امکان سفارشی سازی دارا‌هستند

نوروروشنایی به طور کامل یکنواخت به تمام تصویر تابیده می شود

می شود به صورت های متفاوتی آن‌ها‌را مورد به کار گیری قرار اعطا کرد

در مکان متبوع به سهولت نصب می‌شوند

در برخی اشکال بدنه ضخامت فراوان پاره ای دارااست

دارنده ریموت و فریملیت و امکان در دست گرفتن از شیوه به دور دارا هستند

 

لایت باکس آلومینیومی

 

درین گونه لایت باکس فرآورده تابلو و بدنه آلومینیومی و نور و روشنایی به عمل رفته هم SMD و LED است . تراز فعالیت هم بوسیله شیشه پلکسی پوشانده می شود . طرح موردنظر بر روی پارچه بک لایت چاپ می شود , می توان از چاپ وینیل نیز در‌این دسته تابلو ها بهره مند شد . چاپ بک لایت را بیشتر در فضاهای داخلی و چاپ وینیل را در فضاهای فرنگی مورد استعمال قرار می دهند .

 

لایت باکس آلومینیومی در فضاهای داخلی و فرنگی کاربرد دارا‌هستند و از مزیت هایشان می شود به کم ضخامت بودن و عدم استعمال از هیچ گیره و منگنه ای اشاره نمود .

کاربرد لایت باکس آلومینیومی

 

از لایت باکس های آلومینیومی می توان برای راز در دکان ها , مغازه ها , شرکتهای بزرگ و هر مکانی که به نوعی احتیاج به تبلیغاتی تازه و تاثیرگذار داراست , بهره مند شد . کاربرد دارای اهمیت و اصلی لایت باکس آلومینیومی نمایش دادن محصولاتتان به زیبایی و آشنا کردن عوام مردم با اسم برندتان است . یکی کاربردهای با اهمیت این گونه لایت باکس در مترو ها است .

 

لایت باکس ها مخصوصا لایت باکس آلومینیومی , به باعث خصوصیت های ممتاز و خیر که دارا‌هستند نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی بیشتر مورد به کارگیری قرار میگیرند .

ارزش لایت باکس آلومینیومی

 

ارزش لایت باکس آلومینیومی یک کدام از مساله با اهمیت برای بخش اعظم خریداران است . ارزش ها مختلف می باشند و متناسب با ترازو های متمایز انتخاب میگردند . همان طور که گفتیم لایت باکس آلومینیومی دارنده کاربردها و مزایای فراوانی است , با این وجود خانه طراحان سام , خالق دارای اعتبار گونه های تابلو لایت باکس ها , لایت باکس های آلومینیومی باکیفیت , با تداوم و با هزینه ای دوچندان مقرون به صرفه و مطلوب ارائه می‌دهد .

تابلوهایی نورانی که با نمایش تصاویری سه بعدی و شناور در هوا هر توجهی را در جهت خویش جلب کرده و به شیوه ای ماهر تبلیغات می نمایند . این تابلو ها تصاویر را به امداد نور و روشنایی LED و یا این که SMD نمایان می نمایند . لایت باکس ها دارنده گونه های متمایز مثل اسنپ فریم , پارچه ای , کریستالی و … می‌باشند که درین مقاله ما قصد داریم مدل اسکرول لایت باکس و مزایای آن را شرح دهیم .

اسکرول لایت باکس

 

این دسته از لایت باکس ها در بعدها بزرگی ساخته میگردند و نیز در فضای داخلی و نیز در فضای فرنگی کاربرد دارا هستند . اسکرول لایت باکس هایی که در فضای داخلی مورد به کارگیری قرار میگیرند غالبا دارنده سایز و میزان کوچک تری میباشند . درباره با صورت ساختاری آن , تابلویی است که روی آن با شیشه ای سفت و منحصربه‌فرد پوشانده شده‌است . باطن این تابلو از نور و روشنایی برای روشن کردن و نمایش دادن تصاویری

مزایای اسکرول لایت باکس

 

کلیه اشکال لایت باکس ها دارنده مزایای فراوانی میباشند که بخواهیم به آنان اشاره کنیم :

 

کم مصرف

از نگاه هزینه مقرون به صرفه

به راحتی تغییر دادن تصاویر باطن تابلو

دارنده با کیفیت چه از لحاظ بدنه و چه از دید آشکار کردن تصاویر

تداوم و ارتفاع قدمت بالا

پخش یکنواخت نور و روشنایی به تمام تصویر

جذابیت ظاهری

فریمل استعمال نیز طی روز و نیز در شب

فریمل به کارگیری نیز در فضای داخلی و نیز فرنگی

فریمل استعمال نیز به صورت دیواری نیز ایستاده

در بعضا از گونه های ضخامت مضاعف کم

فریملیت و امکان ساخت به صورت دلخواه مشتری

امکان در اختیار گرفتن از شیوه بدور

 

اسکرول لایت باکس ها هم به نوبه خویش دارنده مزایایی می‌باشند . در گونه های دیگر لایت باکس ها صرفا از یک تصویر می توان استفاده نمود که به صورت اتومات و یا این که دستی بده بستان میگردند . اسکرول لایت باکس ها تفاوتشان این است که به صورت به طور همزمان میتوانند یکسری تصویر را نشان دهند و دیده مخاطبان را وادار نمایند که یکسری تبلیغ را ببیند و لحاظ مثبتی راجع به آنان پیدا نمایند .

 

به کارگیری از این دسته لایت باکس ها فراوان معمولی است و به عمل خاصی احتیاج ندارد . اسکرول لایت باکس ها به باعث اقتدار خارق العاده شان در تبلیغات و به چنگ آوردن فیض های مثبت و مورد توقع خریداران کاربرد های بخش اعظمی دارا‌هستند . هر فردی متناسب با وضعیت شرکت , فروشگاه و یا این که هر صنعت و مصرف دیگری اسکرول لایت باکس را مورد به کار گیری قرار میگیرد .

 

نمایشگاه : می توان تصاویر بعضی از اثر ها با اهمیت را به شیوه ای تجملاتی و جالب بوسیله این تابلو های نورانی پی درپی به نمایش گذاشت .

هتل : مکان هایی مثل هتل ها که دارنده گردش گر های بیشماری می باشند و یا این که جشن و پای کوبی ها و مناسبت های متعددی در آنان واقعه میفتند مکان فریمل قبولی برای به کار گیری از این اسکرول لایت باکس ها میباشند .

عرصه ها : در فضای بیرونی , عرصه ها , خیابان ها نامرتب , ترمینال ها و یا این که هر فضایی که جمعیت های متعددی را به خودش اختصاص می‌دهد شایسته ترین مکان ها برای نهادن تابلوی اسکرول لایت باکس و تبلیغ آن چیزی میباشند که در ذهنیت شما است .

دکان : اسکرول لایت باکس نیز می‌تواند تبلیغی برای کل دکان و نیز تبلیغی برای دکان ای مختص باشد . درصورتی که دکان تان را جدید تاسیس نموده اید و به جلب حیث و اعتنا مخاطبینتان نیاز دارید کافیست از این تابلوهای نورانی به کار گیری نمائید .

انتهایی

 

درصورتی که از هریک از اشکال لایت باکس ها به صورت درست و مطلوب استعمال نمایید خواهید روئت کرد که‌این تابلوهای نورانی جالب تا یک‌سری سال برایتان عمل می نمایند و جایگزینی برای همه رویه های تبلیغاتی دیگر می‌باشند . چنانچه در‌پی تولیدکننده ای برای تهیه و تنظیم اسکرول لایت باکس باکیفیت و با ضمانت می‌گردید , خانه طراحان سام میتوانند منظور شما‌را به وقوع پیوستن یابد .

لایت باکس ها تابلوهایی نورانی میباشند که برای تبلیغات مورد استعمال قرار میگیرند . ظواهر خوشگل و دیدنی این تابلو ها که به اسم لایت باکس شناخته میشوند در تبلیغات بصری مضاعف کارآمد و سود بخش می باشند . در شرایطی‌که دارنده تجارتی بزرگ یا این که کوچک می باشید و احتیاج به راهی برای تبلیغات تولیدها و مارک خویش دارید , لایت باکس ها شایسته ترین آیتم برای نمایش دادن و معرفی شرکت تان می باشند . در‌پی با گونه های لایت باکس آشنا خواهید شد و در انتها توضیحاتی درباره با خرید لایت باکس ارائه خوا هیم بخشید .