همه ی ما اهمیت چاپ بنر را می دانیم و میدانیم که برای شناساندن کسب و کار خیلی عالی عمل می کند. کمک می کند پیام های خود را با مشتری ها ( مخاطبان) در میان بگذارید همچنین کسب و کارتان را با توجه به علاقه و خواست شما به تصویر می کشد. این نوع تبلیغات یک پارچه سفید در اختیار شما قرار می دهد و شما با خلاقیت می توانید کاری انجام دهید که مردم شما را دنبال کنند.

استفاده از پوسترها و بنرها در داخل فروشگاه ها و کسب وکار ها گرچه روشی استاندارد است ولی گاها چاپ بنر و نصب آن در محیط بیرون از کسب و کار بیشتر سروصدا می کند. ممکن است هزینه و ترس از این که معروف نباشید شما را از این کار منصرف کند، ولی بدانید که دنیای بیرون قدرت شناساندن کالا، خدمات و کسب و کار شما را دارد. با چاپ بنر، پوستر و آگهی نماهای کوچک می توانید از این پتانسیل محیط بیرون استفاده کنید.

ما در این مقاله قصد داریم مهم ترین دلایل نصب بنر در محیط بیرون از کسب و کار و مزایای آن را در سال 2018 به شما معرفی کنیم.

1 - شما با عموم مردم ارتباط برقرار می کنید و آن ها با شما تماس می گیرند

بنرهایی که چاپ می شوند معمولا در محل هایی مثل، ایستگاه اتوبوس، ایستگاه مترو، ایستگاه تاکسی و کنار بعضی ساختمان ها نصب می کنند. این نوع تبلیغات کسب و کار شما را به صورت جدی در معرض دید عموم قرار می دهد. اما این تنها مزیت آن نیست. چاپ بنر روی پارچه سفید به شما فرصت خلاق بودن را می دهد. چاپ خلاقانه نظر عموم مردم را جلب می کند. باعث می شود مردم درباره شما حرف بزنند؛ حتی کمک می کند احساس خوبی نسبت به کالا و کسب و کار شما داشته باشند.

گفتنی است استفاده از کیو آر کد (QR code) در طراحی بنر کمک می کند مردم علاقه مند به صورت فوری اطلاعات بیشتری را نسبت به کسب و کار شما مطالعه کنند.

2 - به دنیای بیرون بگویید که چه کاری انجام می دهید

معرفی خودتان به دنیا که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید برخی اوقات ممکن است سخت باشد. دید مردم از بیرون به شما خیلی بیشتر از دید آنها از داخل به شما (کسب و کارتان) است. تعداد خیلی زیادی از مشتری های بالقوه در محیط بیرون هستند که خیلی دوست دارند خدمات و کالاهای شما را ببینند.

چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ خیلی ساده است؛ امسال به یک مرکز چاپ بنر مراجعه کنید و ببینید که کدام فرمت برای شما موثر است. با چاپ بنر وینیل می توانید تمام اطلاعات که مشتری هایتان می خواهند در اختیارشان بگذارید، حتی روشی موثر برای بیشتر جلوه دادن اطلاعات مهم مثل کالای جدید و آفر تخفیف است.

این کار مشتری را جلوی شما ترسیم می کند. قبل از این که آن ها وارد ملک شما بشوند، می توانید با آن ها صحبت کنید.

بنرها، پوسترها و آگهی نما ها را مثل بازاریاب های بی صدا و در عین حال پرسروصدا تصور کنید. اجازه دهید این بازاریاب های بی صدا، حرف شما را به دنیای بیرون داد بزنند.

3 - آگهی نماها ( نوعی بنر) خیلی روشن و شفاف پیام را می رسانند

اگر می خواهید به توده های مردم پیام خود را برسانید، یا می خواهید بنرهای شما بیشتر دیده شوند، چاپ بنر (آگهی نما) و نصب آن چیزی است که شما به دنبال آن می گردید. بیلبورد ها یا آگهی نماها دقیقا زمانی جلوی چشم مردم ظاهر می شوند که هیچ چیزی غیر از آن ها در نما نیست و خیلی روی مردم تاثیر می گذارند. وقتی که شما در ترافیک هستید، وقتی که شما بیرون از مرکز خرید هستید یا در خیابان منتظر دوستتان ایستاده اید و خیلی از حالت های دیگر، ممکن است توجه شما را جلب کنند.

طراحی یک آگهی نما به صورت خلاقانه اگر خوب طراحی شده باشد، بی نظیر عمل می کند و یکی از شکل های قدرتمند تبلیغات است.

4 - نکته ی کلیدی تداوم در تبلیغات است

تبلیغات عالی ما را شکار می کند. بروز بودن و زنده بودن خیلی عالی است، به همین سبب مشتری ها باید شما را در دستان خود احساس کنند. اگر می خواهید در مورد شما (کسب و کارتان) صحبت کنند، باید همه ی این کارها را به شیوه جذابی انجام دهید. چاپ بنر و نصب آن در محیط بیرون علاوه بر این که همیشه در جلوی چشم مردم حضور دارد و بیشتر دیده می شود، در خاطر ها هم بیشتر می ماند.

منبع: چاپ بنر خانه طراحان سام